Gisteren deelde ik de domeinen waarbinnen je de Blue Print Analyse kunt uitzetten
Vandaag beantwoord ik de vraag, wat is een Blue Print Analyse en hoe kun je m gebruiken.
In het Blue Print Rapport krijg je 5 nummers. Je zielenummer, je meesterschapsnummer, je gave nummer, je kennis nummer en je pad nummer. Al deze getallen worden berekend obv je geboortedatum en elk van die nummers zegt iets over jou.
Bovendien maak ik obv die nummers je persoonlijke slogan, die je als een affirmatie kunt herhalen. Het is een slogan die jou helpt het beste in jou naar boven te halen.
En wat ook leuk is om te vermelden, je krijgt ook de belangrijkste do’s en don’ts qua communicatie, om te delen met collega’s, vrienden of familie. Iemand met een 9, het subtiele lichaam, leest tussen de regels door, terwijl iemand met een 4 behoefte heeft aan veel structuur en duidelijkheid. Als je dat van elkaar weet, kun je een hoop miscommunicatie en daarmee frustratie, voorkomen.
Vandaar dat je het op zoveel verschillende plekken kunt inzetten. Maar ook heel goed in de coaching, omdat het gebaseerd is op je geboortedatum, en heb je geen last van sociaal wenselijke antwoorden 🙂